Fotolife Akademi

MEB'e Bağlı Ruhsatlı Bir Eğitim Kurumudur

Türkçe

tr

Dil Seçimi

Dil Seçimi

Doğum Fotoğrafçılığında Portfolyo ve Sosyal Medyanın Önemi

Çektiğiniz Fotoğraflar Aynı Anda Binlerce Kişiye Ulaşsın!

Bir ailenin en özel anlarını ölümsüzleştiren doğum fotoğrafçıları için internette görünür olmak ve daha çok anne adayına ulaşmak çok önemli. Günümüzde internet kullanıcılarının %92’si herhangi bir ürün ya da hizmet satın almadan önce internet üzerinden karar verdikleri için doğum fotoğrafçısının da web sitesinden sosyal medya hesabına kadar başarılı bir online yönetim sergilemesi, hem kazançlarının artması hem de alanında ünlü bir isim olması açısından önemlidir.

Hizmet vereceği potansiyel kitlesinde güven uyandıracak başarılı çalışmalarının yer aldığı bir portfolyo ve güncel sosyal medya hesapları sayesinde doğum fotoğrafçılığında iyi yerlere gelinebilir. Siz de müşteri kitlesini geliştirmek ve adınızdan söz ettirmek istiyorsanız birazdan bahsedeceğimiz konulara dikkat edin…

 

[widget-8]

Başarılı Bir Portfolyo, Tüm Kapıları Açar!

Doğum fotoğrafçısının anne ve baba adaylarını etkilemesinin en önemli yolu portfolyo hazırlamasıdır. Günümüzde binlerce doğum fotoğrafçısı olduğu için bu isimlerin arasından sıyrılmanın en kolay yolu, en iyi çalışmalarınızı bir araya getirmenizdir.

Web sitenizde bir portfolyo başlığı açarak çekim yaptığınız bebeğin ve ailenin bilgilerini, nerede ve ne zaman çekim yaptığınızı, kaç poz çektiğinizi ve nasıl bir albüm hazırladığınızı anlatın. Bunu her çalışmanız için tekrarlayın. Böylece hem Google aramalarında çıkacak hem de Instagram üzerinden web sitenize gelen potansiyel müşterilerinize çekimlerinizi gösterebileceksiniz.

İsterseniz dünyanın en iyi doğum fotoğraflarını çekin, web sitenize ya da sosyal medya hesaplarınıza çalışmalarınızı eklemezseniz yeni müşterilerinizin olmasını çok beklersiniz…

Sosyal Medya Artık Olmazsa Olmazınız!

Doğum fotoğrafçısı sosyal medya platformlarında mutlaka yer almalı. Özellikle;

  • Instagram
  • Facebook
  • Pinterest
  • Linkedin en önemli müşteri kaynağı olan sosyal medya kanallarıdır.

Sadece doğum fotoğrafçılarının değil tüm fotoğrafçılarının bulunması gereken bu platformlarda düzenli paylaşımlar yapmak, potansiyel müşterilerinizi size çekecektir. Öncelikli olarak hem kişisel hem de kurumsal sosyal medya hesaplarınızı düzenlemekle işe başlayın. Hizmet kalemlerinizi yazın, harita konumunuzu ekleyin ve müşterilerinizin size ulaşabileceği telefon numaralarınızı belirtin.

Sosyal medya kapak görsellerinizi olması gereken standartlara getirin. Facebook ve Instagram paylaşımlarınızda görsellerinizin hangi boyutlarda olması gerektiğini öğrenin ve bu boyutlar dışında paylaşım yapmayın.

Kendinize günlük, haftalık ve aylık paylaşım planı hazırlayın. Hangi gün hangi içerikleri paylaşacağınız belli olsun. Ayrıca etkileyici reklam spotları yazın. Aklınıza geldikçe doğum fotoğrafçılığıyla ilgili dikkat çekici spotlar üretin ve not edin.

Facebook ve Instagram’da sponsorlu içerikler paylaşın. Böylece daha çok kişiye ve markaya ulaşabilirsiniz. Ayrıca sosyal medya hesaplarınız üzerinden doğum fotoğrafçılığı sektöründe olan ve yakın sektörlerden işbirliği yapabileceğiniz kişilerle iletişime geçin, kendinizi ve hizmetlerinizi tanıtın. Reklam ajansları ve dergiler, çalışmalarınızı beğendiklerinde sizlere ulaşacaklardır.

Doğal takipçi kazanmanın yollarına bakın, workshop ve seminerler düzenleyerek işinizi meraklılarına anlatın, yeni doğum fotoğrafçıları yetiştirin. Sosyal medyayı etkin kullandığınızda web site ziyaretçilerinizin, takipçilerinizin ve müşteri potansiyelinizin hızla arttığını göreceksiniz.

Portfolyo Danışmanlığı ve Sosyal Medya Eğitimi Alın!

Portfolyo hazırlayacak vaktiniz yoksa ya da fotoğraflarınız arasından seçim yapamıyorsanız sizin yerinize portfolyonuzu hazırlayacak danışmanlık ve eğitim firmalarıyla çalışabilirsiniz. Siz sadece en güzel çekimlerinizi bir dosyaya kopyalayın ve danışmanlık firmanıza getirin.

Aynı zamanda sosyal medya eğitimi alarak markanızı büyütmenin yollarını öğrenin. Bu eğitimlerde; Markamızı nasıl oluşturacağız? Başarılı girişimlerin ortak özelliği ne? Dijital dünyanın farkında mıyız? Online olmak pazarlama stratejimize ne katar? Neden web sitesi yaptırmalıyız? Sosyal medya kanallarını nasıl kullanmalıyız? Sosyal medya hesaplarınızda fark yaratacak profili nasıl oluşturmalıyız? Instagram ve Facebook algoritması nedir ve nasıl çalışır? Sosyal medya hesaplarınızın istatistiğini nasıl korursunuz? Kendi altın gün ve saatlerinizi nasıl keşfedersiniz? Reklam, tanıtım ve sponsorlu yayın çalışmalarınızı kimlerle, nasıl yapmalısınız? Post ve story için sponsorlu yayın oluşturmanın sırları neler? En fazla ve en doğru kitleye ulaştıracak reklam modelleri neler? Paylaşımlarda dikkat çekecek fotoğraf ve metin nasıl seçilir? Hedef kitlemizin etkin olduğu sosyal mecraları nasıl bulacağız? Hedef kitlenin ilgisini çekmek ve etkileşimi arttırmak için Instagram, Facebook, Linkedin, Youtube sayfalarının profil ve paylaşım görsellerini nasıl tasarlamalıyız? gibi konularla birlikte uygulamalı derslerle online platformlarınızı daha başarılı şekilde yönetebilirsiniz.

Instagram ve Facebook’ta binlerce kişiye ulaşan, rakiplerinden hizmetleri ve kalitesiyle sıyrılan, telefonları hiç susmayan bir doğum fotoğrafçısı olmak ister misiniz? Portfolyonuzu hazırların ve sosyal medyada aktif olun… Türkiye’nin en çok tavsiye edilen doğum fotoğrafçıları arasına girmenizi sağlayacak dijital pazarlama stratejilerini uzmanlardan öğrenin!

[widget-24]

Yorum Yap

Bilgi Al
Bilgi Al +90 (850) 532 30 30